BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 4 December 2011

OPR BERMINAT MEMBELI SAFIQ.....












Queens Park Rangers, kelab liga perdana inggeris yang dimiliki oleh usahawan penerbangan Malaysia, Tan Sri Tony Fernandes berkemungkinan akan melakukan kejutan kemasukan perpindahan ke dalam pasaran di Asia, dengan mengikat pemain tengah Selangor Mohd Safiq Rahim pada bulan Januari ini.
Tony Fernandes telah memutuskan bahawa beliau perlu meningkatkan jangkauan perdagangan dan mengukuhkan kewangan kelab dengan melebarkan sayap kelab terbabit ke Asia untuk kejayaan kelab tersebut.
Wakil Tony Fernandes telah menyesyorkan pengurus QPR, Neil Warnock akan Safiq Rahim  dan pemain itu dikatakan akan tiba untuk percubaan pada bulan Januari dan menghabiskan masa dengan pasukan utama.
Sama ada beliau akan tersenarai dalam skuad utama atau tidak masih belum dapat ditentukan. Pemain berusia 24 tahun yang sedang menjalani latihan bersama Cardiff City itu sering menjaringkan gol untuk Malaysia walaupun beraksi  di posisi attacking midfielder dan bukan sahaja dapat membantu rakannya menjaringkan gol tetapi dia sendiri dapat menjaringkan gol.
Dan dikatakan nilai perpindahan pemain tengah Selangor itu adalah sekitar 180,000 pound bersamaan RM 878 500, namun sebelum menandatangani apa-apa perjanjian, pemain tersebut perlu menempuh ujian percubaan.


0 comments: