BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 5 February 2012

SKUAD HARIMAU MUDA TEWAS LAGI....



Inilah die detik kekalahan skuad harimau muda di tangan bahrain semalam . Semestinya kita semua sudah ketahui dengan kekalahan ini skaud harimau malaya sudahpun tersingkir daripada kelayakan olimpik 2012 . 


SINOPSIS BABAK PERTAMA :
Sungguh tidak memuaskan . kita dapat lihat pergerakan mereka serba tidak menjadi . kemasukan nazmi juga seperti tidak mendatangkan kesan kepada pasukan bahrain yang rancak menyerang . di samping fakry yang selalu sahaja melepasjan bola ke pasukan lawan . jika kita melihat gol pembukaan pasukan bahrain sama seprti golketiga mereka seprti di kuala lumpur .


SINOPSIS BABAK KEDUA:
Persembahan mereka meningkat . walaupun kita melihat shakir ali gagal mnyerlah . pergerakan menerusi pemain sayap dilihat berjaya mengkucar kacirkan pertahanan bahrain dan hasilnya mereka bejaya menjaringkan gol menerusi hazwan bakri . tetapi bahrain yang memasukan tiga pemain dalam satu masa telah membuat aura baru unuk pasukan bahrain . hasilnya mereka berjaya menjaringkan gol tidak sampai 4 minit malaysia menjaringkan gol .


TETAPI PERJUANGAN HARUS DITERUSKAN . TUNJUKKANLAH KEHEBATAN KAMU (HARIMAU MALAYA) KETIKA MENENTANG SYRIA DAN JEPUN .MENGAUM LAH SEKUAT-KUATNYA . INGAT MARUAH NGARA DISANDANG OLEH KAMU SEMUA .....

0 comments: